سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

تلاش می‌کنیم مشکلات مهم اجتماعی را بدون تشکیل پرونده قضایی حل کنیم/مردم اعتماد قابل توجهی به مجموعه نهاد‌های ارائه دهنده خدمات عمومی دارند

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تلاش ما بر این است که مسائل و مشکلات بدون تشکیل پرونده قضایی حل و فصل شود تا از هرگونه آثار سوء، پیشگیری شود.

 

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دوشنبه شب در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان رضوی گفت: تلاش ما بر این است که در موضوعات مهم اقتصادی و اجتماعی، مسائل و مشکلات بدون تشکیل پرونده قضایی حل و فصل شود تا از هرگونه آثار سوء، پیشگیری شود.

وی تصریح کرد: کشف حقیقت، احقاق حق و اجرای عدالت مهمترین نکته است که باید مورد توجه قضات، کارشناسان، وکلا و مشاوران قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وجود دستگاه‌های مختلف نظارتی درون سازمانی در قوه قضائیه گفت: ضرورت اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد زیرمجموعه‌ها از جمله در نهاد‌های وابسته به قوه قضائیه احساس می‌شود که امیدواریم بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: مردم اعتماد قابل توجهی به مجموعه نهاد‌های ارائه دهنده خدمات عمومی از جمله به کانون محترم وکلا دارند و این اعتماد بسیار مهم و ارزشمند بوده و باید پاس داشته شود. انتقال تجارب بین قضات و جامعه وکلا می‌تواند در افزایش آگاهی‌های عمومی و دانش حقوقی شهروندان محترم مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: در انجام وظایف نکته مهم این است که با رعایت عدل و انصاف تمامی اقدامات و فعالیت‌های در چهارچوب موازین شرعی و مسائل قانونی انجام شود.

 
انتهای پیام//ج.ر
 

تمامی اقدامات باید در چهارچوب موازین شرعی و مسائل قانونی انجام شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.