سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت مهارت گفتگو بین دانش‌آموزان و ارتباط آنان با خانواده، مدرسه و جامعه

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در امور زنان گفت : مهارت گفتگو بین دانش‌آموزان و ارتباط آنان با خانواده، مدرسه و جامعه باید تقویت گردد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرشته عبدی مشاور مدیر کل در امور زنان در ارتباط با اهمیت موضوع تقویت مهارت گفتگو در بین دانش آموزان و ارتباط آنان با خانواده، مدرسه و جامعه گفت : تمام تلاش ما این است که در حفظ و تقویت نقش خانواده‌ها و ارتباط آن‌ها با مدرسه تأثیر گزار باشیم و زمینه موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان‌مان را فراهم کنیم.

وی گفت : برای انجام یک گفتگوی مقبول باید آن را تقویت کرد، زیرا گفتگو راهی برای ایجاد تفاهم در تمام زمینه‌های زندگی است.

موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از انتخاب این طرح و اجرای آن در مدارس دخترانه استقبال کرد و آن را یک حرکت و فرهنگی پسندیده دانست وی همچنین اضافه کرد: اجرای این طرح منافاتی با فعالیت‌های پرورشی در مدارس ندارد و امری ضروری است.

محمد رضا بسامی معاون آموزش متوسطه ضمن استقبال از طرح و پیشنهاد این که این طرح در دوره‌ی متوسطه نیز اجرا گردد، بر تقویت نقش زنان و افزایش توانمندی و تخصص زنان تاکید کرد.

وی گفت : حضور کارشناسان امور بانوان در ادارات آموزش و پرورش و استفاده از توانایی و پتانسیل‌های آنان می‌تواند بسیار مفید واقع شود و در کاهش مشکلات بانوان فرهنگی، زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان دختر و بررسی آسیب‌های روانی و اجتماعی آنان تأثیر گزار باشد.

 

 

انتهای پیام/د

تقویت نقش زنان و افزایش توانمندی و تخصص زنان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.