سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوآوی، نوا ۴ را با نمایشگر حفره‌دار و دوربین ۴۸ مگاپیسکلی معرفی کرد +تصویر

نوا ۴ (Nova 4) به تازگی توسط هوآوی با دوربین ۲۵ مگاپیکسلی روی صفحه نمایش و دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی بالاخره پس از هفته‌ها منتظر نگه داشتن طرفدارانش، گوشی هوشمند جدید خود، Nova 4 را معرفی کرد. البته پیش‌تر این کمپانی استانداردترین قابلیت این تلفن همراه را فاش کرده بود. این قابلیت، دروبین سلفی 25 مگاپیکسلی آن است که بر روی صفحه نمایش قرار دارد.

همانطور که می‌دانید هوآوی و سامسونگ بر سر ارائه اولین دوربین سلفی بر روی صفحه نمایش، با یکدیگر رقابت دارند. سامسونگ هفته پیش با معرفی گوشی هوشمند خود، Galaxy A8s، هوآوی را به چالش کشید اما به نظر می‌رسد که دوربین سلفی هوآوی کوچک‌تر باشد ولی باید منتظر بمانیم تا دوربین این دو گوشی هوشمند با هم مقایسه شوند که بتوانیم برنده این رقابت را انتخاب کنیم.

هفته گذشته شرکت زیرمجموعه هوآوی تقریباً گوشی هوشمند جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت. برای این می‌گوییم "تقریبا" به نمایش گذاشت زیرا هنوز چند ویژگی از این گوشی تلفن فاش نشده است. به نظر می‌رسد بعضی از ویژگی‌های این تلفن همراه با Nova 4 مشترک باشد. اگر حفره روی صفحه نمایش را که کنار بگذاریم، به دوربین 48 مگاپیکسلی هر دوی این گوشی‌ها می‌رسیم که در پشت آن‌ها قرار دارند. این بخشی از تنظیمات دوربین سه‌گانه تلفن همراه Nova 4 است اما هنوز آنر قسمت پشتی View 20 را به نمایش نگذاشته است.

View 20 بر خلاف Nova 4 از پردازنده Kirin 970 استفاده می‌کند. این پردازنده قبلاً در View 10 و هوآوی P20 Pro به کار برده شده است. گوشی جدید آنر از کرین 980 جدیدتر استفاده خواهد کرد.

دیگر مشخصات Nova 4 شامل نمایشگر 6. 4 اینچی 2310 * 1080، رام 8 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه، سنسور اثر انگشت در عقب، شارژ سریع باتری 18 واتی از طریق USB-C و باتری 3،750 میلی آمپری است.

Nova 4 برای مدلی با مشخصات فوق هزینه 3،399 یوان (حدود 490 دلار) اعلام کرده اما مدل ارزان‌تر از آن نیز هست. یک مدل دیگر از Nova4 وجود دارد که دارای قیمت 3،099 یوان (450 دلار) است. تفاوت این مدل این است که سنسور 48 مگاپیکسلی آن با یک دستگاه 20 مگاپیکسل جاگزین شده است. این گوشی احتمالاً پس از عرضه در چین، راه خود را به بازار هند و اروپا باز خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

معرفی گوشی جدید هوآوی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.