سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاوردهای پزشکی انقلاب اسلامی +فیلم

علی‌رغم توطئه دشمنان انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب دستاوردهای قابل توجه و چشمگیری را برای کشور در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری را برای مردم در سراسر کشور به همراه داشته است.

پیشرفت در همه عرصه‌های علمی، آموزشی، پزشکی، پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی به وضوح در کشور نمایان است و علی‌رغم توطئه دشمنان داخلی و خارجی پیشرفت چشمگیری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پی داشته است.

رشد و توسعه  مراکز علمی و پژوهشی و همچنین ایجاد فرصت برابر برای ادامه تحصیل همه افراد در دانشگاه‌های کشور و افزایش تعداد مراکز دانشگاهی برای از بین رفتن تبعیض موجود میان اقشار مختلف جامعه به لحاظ فرصت‌ آموزش و تحصیل تنها بخشی از اهداف و آرمان‌های شکل گیری انقلاب اسلامی بوده که تا کنون محقق شده است.

البته سیاستگذاران و برنامه‌ریزان دارای مسئولیت در دستگاه‌های مختلف باید همه دغدغه و تلاش خود را در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی متمرکز کرده و برای بکارگیری آن‌ها در مشاغل مرتبط با تحصیلاتشان برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه فیلمی کوتاه از دستاوردهای علمی و پزشکی انقلاب اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید که به موفقیت‌های چشمگیر پژوهشگران و محققان در حوزه پزشکی پرداخته شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.