تصویرنوشته «بیدار باش» که به هشدار رهبر انقلاب برای هوشیاری ملت ایران نسبت به نقشه دشمن در سال ۹۸ براساس بیانات معظم له در دیدار جمعی از خانواده شهدا می‌پردازد را مشاهده می‌کنید.

هشدار رهبر انقلاب برای هشیاری ملت ایران نسبت به نقشه دشمن برای سال ۹۸+اطلاع نگاشت

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان, حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای روز گذشته در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدا  به نقشه آمریکا در تابستان و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کردند و از عموم مردم و مسئولان خواستند از دشمن غفلت نکنند و میدان را برای او آماده نکنند .

رهبر معظم انقلاب، صبح دیروز ۲۱ آذر ماه در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدا فرمودند: ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند. آمریکا دشمن خبیثی است که دستش با صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه در یک کاسه است. ما باید بیدار باشیم.البته ما قوی‌تر هستیم و آن‌ها تا حالا کاری نتوانسته‌اند بکنند و بعد از این هم نمی‌توانند غلطی کنند. توصیه‌ی من به همه‌ی جوان‌ها و مجموعه‌های گوناگون و جریان‌های سیاسی این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با انتشار اطلاع نگاشت "بیدار باش" به بررسی هشدار رهبر انقلاب برای هوشیاری ملت ایران نسبت به نقشه دشمن برای سال ۹۸ می پردازد. در ادامه این اطلاع نگاشت را مطالعه کنید:

هشدار رهبر انقلاب برای هشیاری ملت ایران نسبت به نقشه دشمن برای سال ۹۸+اطلاع نگاشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.