سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب 58 درصد اعتبار اختصاص یافته به تسهیلات مناطق زلزله زده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد که 58 درصد اعتبار تخصیصی از محل تسهیلات ویژه مناطق زلزله زده استان به مبلغ 174 میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال 11 هزار و 900 نفر در 10 شهرستان زلزله زده استان جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیشترین میزان طرح اشتغالزایی را در مناطق زلزله زده ارائه کردند و  سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز بیشترین تعداد طرح را داشتند.

به گفته عزیزی صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون و پست بانک نیز  به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزایی را در مناطق زلزله زده پرداخت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: 118 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ابلاغی مرحله اول در استان به مبلغ 208 میلیارد تومان و با چهار هزار و 158 فرصت شغلی جذب شده است.

وی بیان کرد: شهرستان های هرسین، روانسر، صحنه ، کنگاور و کرمانشاه نیز بیشترین عملکرد را در میان 14 شهرستان استان داشته اند.

انتهای پیام/ز

118 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری  جذب شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.