سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردارکریمی:

راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است/ جنگ جنگ اقتصادی است

فرمانده سپاه روح الله گفت: راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرمانده سپاه روح الله در مراسم تجلیل از برگزیدگان شبکه آفتاب گفت: راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است.

سردار کریمی افزود: راهبردی امسال آمریکا که ترامپ اعلام کرد، این بود که باید اوضاع  به سمتی برود تا در آستانه چهل سالگی انقلاب ایران همه ناراضی باشند.

وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد دستاورد انقلاب زیر سوال ببرد و با سیاه نمایی‌ در فضای مجازی سعی دارند دستاورد‌های زیاد و زیبای انقلاب را نادیده بگیرند.

فرمانده سپاه روح الله از خانواده صدا و سیما خواست به نحو شایسته‌ای دستاورد‌های انقلاب را تبیین و در با مقایسه با زمان شاه مخلوع این دستاورد‌ها را برای مردم به ویژه جوانان تشریح کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه در زمان طاغوت در زمینه فرهنگی، اجتماعی ،سیاسی ، اقتصادی و نظامی وا بسته بودیم تصریح کرد: از نظر سیاسی و نظامی یک کشور وابسته به عضو پیمان ناتو بودیم و بیش از ۴ هزار نفر در سفارت آمریکا و ۳۶هزار مستشار نظامی این  کشور غربی ایران  را اداره می‌کردند.

وی اظهار کرد: وضع سیاسی به شکلی بود که شاه برای عوض کردن نخست وزیر از آمریکا درخواست می‌کرد و رئیس جمهور آمریکا اجازه چنین کاری را به وی نمی‌داد.

فرمانده سپاه روح الله افزود: در بحث پزشکی  از واردات پزشکان پاکستانی و بنگلادشی به جایی رسیدیم که ۴۷ دانشکده پزشکی داریم و  بیش از ۵۳ کشور برای مداوا به کشور ما مراجعه می‌کنند، حداقل ۲ هزار بانوی نویسنده داریم، گاز، آب و برق را به دورترین نقطه رساندیم، بسیاری راه‌های حمل و نقل در سراسر کشور را گسترش دادیم.

وی اضافه کرد: ما باید برای جوانان این پیشرفت ها را بازگو کنیم و با دوران رژیم پهلوی مقایسه کنیم تا جوان‌ها فکر نکنند این‌ها وجود داشته و فریب دروغ‌هایی که در فضا‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود نخورند.

سردارکریمی بیان داشت: افتخار آفرینان دفاع مقدس اسطوره‌های این کشورند و هنرمندان اگر بتوانند این اسطوره‌ها  را به تصویر بکشند کار بزرگی کرده اند و باید نسل‌های اول و دوم انقلاب دستاورد‌ها را برای نسل چهارم و پنجم در فضای مجازی تبیین کنند.

وی گفت: جنگ جنگ اقتصادی است و همانطور که همه به کمک هم هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم اکنون هم همه باید حس جنگ اقتصادی را داشته باشیم و به یاری خدا و با کمک هم از این مسیر عبور کنیم.

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد: باید آن‌هایی که در زمینه‌های مختلف در کشور راهبری می‌کنند این ظرفیت را برنامه‌ریزی کنند و رسانه‌ها هم پای کار باشند  تا شاهد موفقیت‌های چشمگیر امت اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ ج

راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.