سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار دسته‌جمعی عناصر سعودی هنگام مواجهه با نیروهای ارتش یمن+ تصاویر و فیلم

گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» تصاویری دیدنی از فرار دسته‌جمعی عناصر سعودی در مواجهه با ارتش یمن در جیزان منتشر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» تصاویر و ویدئویی از عملیات ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جیزان و فرار دسته جمعی نیرو‌های سعودی را به نمایش گذاشت.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک زلزال ۱ مواضع نیرو‌های سعودی را در شرق جبل الدود در جیزان هدف قرار داده و همچنین با خمپاره‌های p۱۰ مقر‌های نیرو‌های ارتش و مزدوران سعودی را منهدم ساختند. یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع ارتش سعودی در این ارتفاعات حمله کرده و در دقایق اولیه درگیری، نیرو‌های سعودی از مقابله کردن ناتوان شده و پا به فرار گذاشتند.

گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» لحظه فرار شماری از این عناصر را که شبیه مسابقات دوی المپیک است، به ثبت رسانده است. نیرو‌های ارتش یمن این عناصر را هدف قرار داده و شماری از آنان را هنگام فرار به هلاکت رساندند.

از سویی جنگنده‌های ائتلاف سعودی در تلاشی نافرجام به دنبال عقب نشاندن نیرو‌های یمنی بودند، اما حمله‌ هوایی آنان تنها به فرار نیرو‌های خودی منجر شد. این عملیات به نیرو‌های متجاوز سعودی نشان داد که رفتن به مذاکرات صلح سوئد از روی ضعف نیرو‌های یمنی نبوده است و اگر نیرو‌های سعودی به دنبال ادامه جنگ باشند تمامی یگان‌های مبارز یمنی آماده مقابله با آنان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جمال
۲۱:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
توی جنگ کم آوردن که به مردم بی گناه یمن حمله میکنن