سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتومبیل آئودی E-Tron GT یکی از ستارگان انتقام‌جویان ۴ خواهد بود +عکس

طبق اعلام مسئولان شرکت آئودی طرح مفهومی خودرو Audi E-Tron GT در فیلم انتقام جویان ۴ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح مفهومی خودرو تمام الکتریکی آئودی E-Tron GT به تازگی در نمایشگاه‌ خودرو لس‌آنجلس معرفی شد. طراحی جذاب و مشخصات فنی عالی این خودرو توانست نظر صاحب‌نظران این حوزه را به خود جلب کند و آن را در صدر اخبار و مقالات منتشر شده در دو هفته جاری برساند.

این خودرو با دو موتور الکتریکی (در محور جلو و عقب)، 590 اسب‌بخار قدرت دارد و با باتری 90 کیلوواتی می‌تواند 400 کیلومتر را طی کند.  شارژ سریع و طراحی چشم‌نواز از دیگر مشخصات برجسته این محصول هستند.

اما به تازگی خبری اعلام شد که مجدداً E-Tron GT را به صدر اخبار می‌برد. این خودرو قرار است در فیلم انتقام‌جویان4 مورد استفاده قرار گیرد، فرانچایز Avengers همواره جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بوده و حضور آئودی E-Tron GT در این فیلم می‌تواند به فروش بالای این محصول در سال 2020 کمک کند.

البته این اولین بار نیست که در فیلم‌های مارول از خودرو‌های آئودی استفاده می‌شود، در اولین فیلم Iron Man شخصیت Tony Stark از یک آئودی R8 استفاده می‌کرد، در این فیلم مدل‌های دیگر آئودی مانند طرح مفهومی Prologue استفاده شد که این اتفاق در فیلم Captain America: Civil War هم رخ داد. همچنین سال گذشته در فیلم  Spider-Man: Homecoming از مدل‌های R8 و TT نیز استفاده شد. آئودی اعلام نکرد که E-Tron GT چه نقشی در انتقام‌جویان4 خواهد داشت.

علی‌رغم حضور پررنگ آئودی در این آثار اما این شرکت تنها خودروساز حاظر در فیلم‌های مارول نیست. در فیلم Captain America: The Winter Soldier از شورلت Silverado و Corvette نیز استفاده شد و Acura هم حضور پررنگی در Thor و Avengers اصلی داشت.

این فیلم در تابستان آینده اکران می‌شود و به تازگی پیش‌نمایش آن منتشر شده است. داستان آن نیز دنباله Avengers: Infinity War خواهد بود. انتقام‌جویان4 به کارگردانی Joe Russo و Anthony Russo تولید می‌شود و بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس همسورث و کریس ایوانز در آن به ایفای نقش پرداختند.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر نسخه ۲۰۲۰ اتومبیل Porsche ۹۱۱ منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

آئودی E-Tron GT در انتقام جویان 4

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.