آنر محصول جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت +تصاویر

آنر به تازگی طرح جلو و رنگ‌های محصول جدیدش، View 20 را در تیزرهای رسمی خود به نمایش گذاشته است.

آنر محصول جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر چند روز گذشته گوشی جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت. پس از این اتفاق، اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های این محصول در دسترس ما  قرار گرفت.

از ویژگی‌های جالب این محصول می‌توان به مکان دوربین سلفی آن اشاره کرد که بر روی صفحه نمایش آن قرار دارد. دیگر ویژگی View 20 این است که با داشتن تکنولوژی لینک توربو (Link Turbp) به دنیای تلفن‌های همراه قدم خواهد گذاشت. این تکنولوژی تجربه استفاده همزمان Wi-Fi و 4G را به کاربر می‌دهد. دیگر ویژگی این تلفن هوشمند که تا به حال فاش شده، دوربین 48 مگاپیکسلی با حسگر IMX586 سونی در پشت موبایل است. این ویژگی فوق‌العاده می‌تواند به کاربر یک تجربه بی‌نظیر را هنگام استفاده از دروبین تلفن همراه بدهد.

این مجموعه گسترده در 26 دسامبر در چین رونمایی می‌شود و این شرکت شروع به ارسال تیزرها در رسانه‌های اجتماعی خواهد کرد. بسیاری در انتظار روز رونمایی از این محصول هستند.

آنر محصول جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت +تصاویر

آنر محصول جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت +تصاویر

آنر محصول جدید خود، View 20 را به نمایش گذاشت +تصاویر

سه تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید در Weibo منتشر شده‌اند که طراحی جلویی Honor V20 را نشان می‌دهد. از این سه تصویر متوجه می‌شویم که کلیدهای صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند. چیز دیگری که از این عکس‌ها متوجه می‌شویم این است که حاشیه چهار گوشه View 20 نازک است اما در قسمت پایینی کمی ضخیم‌تر شده است.

در هر سه تیزر، رنگی متفاوت از  پشت این گوشی نشان داده می‌شود، بدین معنی که Honor V20 را حداقل در سه رنگ مختلف می‌بینیم. این سه رنگ شامل خاکستری، قرمز و آبی می‌شود.

این گوشی 22 ژانویه در شهر پاریس فرانسه به طور جهانی در بازار عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند 


انتهای پیام/

به نمایش درآمدن View 20

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.