سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد:

چهل سالگی انقلاب، نماد بلوغ و پختگی ملت ایران است

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای کم نظیر در طول تاریخ و نماد بلوغ و پختگی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ سعید زارع دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد در نشست جشن چهلمین سالگرد انقلاب با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب، نماد بلوغ و پختگی ملت ایران است، گفت: ملت ایران با همدلی و انسجام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه‌های دشمنان را در ارتباط با جنگ اقتصادی و فرهنگی نقش بر آب خواهند کرد.

زارع افزود:گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای کم نظیر در طول تاریخ است که ما این پیروزی بزرگ را مرهون امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

کارگرو‌های مختلف با ارائه کارنامه چهل ساله و با در نظر گرفتن مولفه‌های نشاط آفرینی و تعمیق محتوایی و دستاورد‌های نظام را در اول دی ماه با سرعت بیشتری همزمان با استان برگزار خواهد کرد.

 وی ادامه داد: نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی، ایام سوگواری، سرود، تئاتر نمایشنامه‌های خیابانی از جمله پشنهادات مسئولان و کمیته‌های حاضر دراین نشست بود.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: هدف از برگزاری این نشست برنامه ریزی جهت هرچه باشکوه‌تر برگزاری سالگرد نهم دی ماه و چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی است.

زارع ادامه داد: در تلاشیم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  با ارائه خدمات متفاوت از سوی دستگا‌های دولتی  در سراسر کشور  کام مردم را شیرین کنیم.

وی افزود: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از نهم دی لغایت ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

انقلاب اسلامی پدیده‌ای کم نظیر در طول تاریخ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.