سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاوشی: به دنبال پیشبرد برنامه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اهدافی که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مد نظر است را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: انتخابات در فضای کاملا منظم برگزار شد و مشخص بود که برنامه ریزی‌ها از قبل انجام شده بود و انتخاب سیما لیموچی به عنوان نایب رئیس بانوان اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: تمام این ساماندهی‌ها و برنامه ریزی‌ها در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین است و تلاش تمام مسئولان این است که به رشد این ورزش کمک کنند. من هم به عنوان عضور ناظر حضور داشتم و تلاش بر این است که در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم اهداف و برنامه‌هایی که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مد نظر ما است را پیش ببریم. هدف گذاریی که برای بازی‌های پاراآسیایی گذاشته بودیم محقق شد و در دوره‌های بعد هم همین طور خواهد بود.

سیاوشی افزود: دو هفته پیش دعوتی از کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم و برنامه و عملکرد بازی‌های پاراآسیایی را مورد ارزیابی قرار دادیم و خوشبختانه مباحثی که مطرح شد مورد استقبال مجموعه کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و امیدوار هستیم که با جلساتی که داشتیم بحث اماکن و فضا‌های ورزشی ویژه افراد جانبازان و معلولین را مورد حمایت و کمک از نظر بودجه قرار خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد


انتهای پیام/

اظهارات سیاوشی درباره مجمع انتخاباتی گمیته ملی پارالمپیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.