سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت اطلاعات هویتی ۹۵ درصد جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر توسعه ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ثبت اطلاعات هویتی ۹۵ درصد جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پرونده الکترونیک سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محمد حسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون برای نیمی از این جمعیت که به مراکز بهداشتی مراجعه کرده اند "پرونده الکترونیک سلامت" تشکیل شده است.

وی افزود: شهروندان به منظور تکمیل پرونده الکترونیک و برخورداری از پوشش خدمات غربالگری و مراقبت‌های بهداشتی، به نزدیکترین پایگاه سلامت و یا مراکز بهداشتی و درمانی محل سکونتشان مراجعه کنند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بر اساس یک نظرسنجی، ۹۲ درصد از مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی مناطق زیر پوشش این دانشگاه در سطح خراسان رضوی از خدمات ارائه شده رضایت دارند.

درخشان با بیان اینکه این نظرسنجی برای نخستین بار در کشور از پارسال در قالب "راستی آزمایی خدمات بهداشتی و درمانی" آغاز و همچنان ادامه دارد، گفت: روزانه ۴۰ هزار نفر به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد درسطح خراسان رضوی مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بر پایه نتایج حاصل از این نظرسنجی هشت درصد مراجعان از ارائه خدمات در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی خراسان رضوی رضایت نداشته اند که علت نارضایتی آن‌ها از طریق تماس با افراد بررسی می‌شود.

انتهای پیام//ف.ش
 

 مراجعه روزانه ۴۰ هزار نفر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.