سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمنده دفاع مقدس :

یاد شهدا کشور را از گزند دشمنان در امان می دارد

بیست و هشتمین یادواره 13 شهید والامقام روستای زیارت گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: یادواره شهدا بسیار زیبا و هشداردهنده است و در این مراسم باید جوانان و نوجوانان حضور پرشور داشته باشند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس به تهاجم فرهنگی و جنگ‎های سایبری دشمن اشاره کرد و گفت: ما در مقابله با این تهاجم و جنگ‎ها می‎توانیم با چنین جلساتی جوانانمان را به افکار انقلابی تجهیز کنیم و برای مقابله با جنگ نرم به میدان بفرستیم.

وی یادآور شد: امروز جوانان ما باید به حماسه‎ای که امام خمینی (ره) ایجاد کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دشمنی‎هایی که در برابر انقلاب اسلامی ایجاد شده آگاه شوند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان ما با این آموزه‎ها آشنا نیستند، گفت: ما باید یادواره و مراسم‎های گرامیداشت شهدا را غنیمت بشماریم و بتوانیم از ظرفیت شهدا برای نسل جوان استفاده کنیم.

فرمانده لشکر کربلای ۲۵ کربلا در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: هفته‎ای نیست که مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ ایثار و شهادت سخن نگویند و یا دیداری با رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا نداشته باشند و این حرکت ایشان نشان از عظمت کار شهداست.
 
 
انتهای پیام / ن
 
 
 

سخنان رزمنده دفاع مقدس در یادواره شهدای زیارت گرگان

برچسب ها: جنگ سایبری ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.