فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به حضور نیروهای بسیجی و پاسدار در روستاهای محروم برای خدمت رسانی به مستضعفان، گفت: از پادگان‌ها بیرون آمده‌ایم تا به نوکری مردم برسیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان  ، سردار حسین معروفی امروز در جمع بسیجیان شهرستان گنبدکاووس با تبریک هفته وحدت و میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) با اشاره به اینکه استان گلستان مهد و نماد وحدت و برادری در جهان اسلام است، اظهار کرد: در استان گلستان بالغ بر ۶۰۰ شهید اهل سنت داریم که در کنار برادران شیعه خود از انقلاب و میهن اسلامی ما دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و تاکنون استان گلستان ۱۸ شهید مدافع حرم از اقوام مختلف را داراست، افزود: سرتاسر ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب نمایش دلاوری‌های مردمان شیعه و سنی برای حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است که در عرصه‌ای که انقلاب نیاز داشته باشد، پا در رکاب هستیم، خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های بسیجی و پاسدار ما در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... در خدمت مردم هستند.

معروفی با اشاره به اینکه در کجای دنیا دیده‌اید که نیروی نظامی و شبه نظامی باشد که به ساخت سرویس بهداشتی برای مردم محروم کشور افتخار کند، ادامه داد: امروز ما پاسداران از پادگان‌ها، اتاق‌ها و مقرهایمان بیرون آمده‌ایم تا به مردم عزیز کشورمان با تمام قوا خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران برای انجام کار‌ها نگاهش این نیست که این کار وظیفه کدام دستگاه و ارگان است، تصریح کرد: ما نوکری کردن برای مردم را همان عبادت و نماز شبی می‌دانیم که به واسطه خشنود کردن قلب مردم ثوابش برای ما نوشته می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه من دست همه مسوولان و خدمتگزاران واقعی به مردم را در نهاد‌های مختلف می‌بوسم، گفت: امروز بیش از هر زمانی کشور نیازمند خدمت صادقانه و خالصانه مسوولان به مردم شریف و مهربان این مرز و بوم است.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/م
 

صحبت های سردار معروفی در جمع بسیجیان شهرستان گنبدکاووس

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.