سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع بخشی از مشکلات نیازمندان با طرح افزایش کمک هزینه معاش

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: طرح افزایش کمک هزینه معاش بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای زکات بخش نوبران گفت: مجلس با تصویب طرح افزایش کمک هزینه‌ی معاش افراد تحت حمایت کمیته امداد، براساس نرخ تورم سالانه؛ توانست به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان کمک کند.

موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به اهمیت زکات و مصارف آن گفت: سال گذشته در بخش نوبران ۳ واحد مسکونی از محل جمع آوری زکات برای محرومین احداث شده و امسال نیز دو واحد در ست احداث است.

موسی نژاد افزود: تعهد جمع آوری زکات اهالی خیربخش نوبران امسال ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که ۱۰۰ درصد این برنامه محقق شده است.

در پایان این جلسه یک واحد مسکن محرومین با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال از محل کمک و جمع آوری زکات، در زمینی به مساحت ۱۸۰ متر مربع و زیر بنای ۷۰ متر به بهره برداری رسید.

جلسه شورای زکات بخش نوبران با حضور امامان جمعه، عاملین زکات و مسولین در غرق آباد برگزار شدو در این جلسه امامان جمعه شهر‌های غرق آباد و نوبران پرداخت زکات را موجب افزایش برکت و رفع محرومیت در جامعه عنوان کردند.

انتهای پیام/ ج

سخنان نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس درباره طرح افزایش کمک هزینه معاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.