سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس آرا و اندیشه کسب امتیاز از نامی نو

تیم بحران زده پارس آرا در دسته برتر فوتسال بانوان به نامی نو اصفهان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،تیم پارس آرا شیراز که در دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، در هفته ۱۸ این مسابقات ساعت یازده روز جمعه ۲۳ آذرماه در سالن پهلوانان نصیری میزبان نامی نو اصفهان خواهد بود.

نامی نو اصفهان حریف راحتی برای نماینده فارس در این بازی نخواهد بود چرا که با ۱۲ برد، ۳ تساوی، یک شکست، ۸۴ گل زده، تنها ۲۳ گل خورده، تفاضل مثبت ۶۱ و ۳۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته و بهترین خط حمله را در اختیار دارد.

تیم پارس آرا شیراز هم با ۴ پیروزی، ۳ تساوی، ۹ شکست، ۳۹ گل زده، ۹۰ گل خورده و ۱۵ امتیاز، رده هشتم را بخود اختصاص داده و برای تثبیت جایگاه خود، تلاش می‌کند.

زارع مدیر تیم پارس آرا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در خصوص این مسابقه بیان کرد: ما در بازی هفته گذشته در کرمان چهار مصدوم داشتیم و دو بازیکن ما هم درگیر امتحانات دانشگاه بودند که با شش بازیکن تنها موفق شدیم چهار جلسه تمرین برگزار کنیم و امیدوارم بچه‌های مصدوم به بازی روز جمعه برسند، چون بازی با تیم دوم جدول هست و یکی از امید‌های قهرمانی که از بازیکن‌های با کیفیت و ملی پوش سود می‌برد و بهترین دوازه بان آسیا را درون دروازه خودش دارد و از سرمربی تیم ملی جوانان بهره می‌برد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما جوانانی هستند که آینده درخشانی دارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل تیم خوب و بزرگ نامی نو انجام بدهیم.

قضاوت بازی پارس آرا شیراز و نامی نو اصفهان را دیانا عبداله زاده و ربابه رضوی بر عهده دارند.

پارس آرا شیراز در هفته هفدهم با نتیجه پرگل ۱۰-یک مغلوب دختران کویر کرمان شد و نامی نو اصفهان مقابل میهمانش حفاری اهواز با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

دیدار رفت دو تیم یکشنبه یک مهرماه برگزار شد و نامی نو اصفهان ۸-یک پارس آرا شیراز را از پیش رو برداشت.
انتهای پیام/ت

جدال پارس آرا با تیم دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.