سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز آب‌شیرین‌کن برای تامین آب دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر اجرای طرح‌های اضطراری مجوز احداث آب شیرین‌کن برای تامین آب آشامیدنی دشتستان صادر شده است.

ببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد باقر سعادت امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی افزود: تابستان گذشته مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌های دشتستان تشدید شد که باید از هم اکنون برای حل این مشکل و جلوگیری از بحران در تابستان پیش رو اقدام شود.

وی با بیان اینکه چهار ماه تا رسیدن به فصل گرما و مشکل کم آبی زمان وجود دارد، تاکید کرد: وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باید پاسخگوی مشکلات مردم در تامین آب آشامیدنی باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون هنوز فعالیت‌های صورت گرفته برای حل مشکل آب دشتستان نتیجه عملی در پی نداشته است، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته، ولی انتظار می‌رود که اقدامی اساسی در این زمینه انجام شود.

سعادت از صدور مجوز آب‌شیرین‌کن برای تامین آب دشتستان خبرداد و بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های اضطراری مجوز ایجاد  آب شیرین‌کن برای تامین آب آشامیدنی این شهرستان صادر شده است.

وی به وضعیت اشتغال در دشتستان هم پرداخت و با تاکید بر توجه به استفاده از نیرو‌های بومی در فرصت‌های اشتغال‌زایی افزود: به جای به‌کارگیری نیرو‌های بومی در فرصت‌های اشتغال و مدیریتی استان بوشهر، از غیر بومی‌ها استفاده می‌شود که مسئولان ارشد استان باید برای اشتغال نیرو‌های بومی تلاش کنند.

فرماندار دشتستان هم با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در این شهرستان گفت: از کارهای خوبی که در زمینه آب آشامیدنی دشتستان صورت گرفته صدور مجوز برای احداث آب شیرین کن در ساحل دریا برای این شهرستان است.

ارسلان زارع افزود: حفاری ۱۴ حلقه چاه جدید آب و اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه آب دشتستان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

انتهای پیام/م

مجوز احداث آب شیرین‌کن برای دشتستان صادر شد

برچسب ها: بحران آب ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.