سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۱ میلیارد ریال برای نوسازی صنایع اختصاص یافت

۱۲۱ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی صنایع چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

به گزارش استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از اختصاص ۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات دولتی برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات صنایع و معادن این استان خبر داد.

وی افزود: با پرداخت این میزان اعتبار به بخش خصوصی، بیش از ۶۴ درصد از برنامه سهم تعهد امسال در نوسازی و بازسازی صنایع فعال این استان محقق می‌شود.

امامی، ابلاغ نکردن به موقع دستورالعمل پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل، طولانی بودن زمان بررسی مدارک مورد نیاز و مشکل وثیقه را از مهم‌ترین علل کندی پرداخت تسهیلات طرح برنامه بازسازی و نوسازی در استان بیان کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون از ۱۵ واحد صنعتی مصوب شده در کارگروه استانی برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی، دو واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

امامی، همچنین از تکمیل ۵۲ طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در استان خبر داد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این تعداد طرح با اعتبار یک‌هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال، برای ۵۲۷ نفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین با بیان اینکه عملیات اجرای ۹۷۱ طرح صنعتی به ارزش ۹۲ هزار میلیارد ریال در استان در حال اجراست افزود: از این تعداد، ۳۵۰ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد و ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در دست تکمیل است که تا سه سال آینده بهره برداری می‌شود.

به گفته امامی؛ در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۸۰ واحد صنعتی با اشتغال ۲۰ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام/خ

فعالیت یک‌هزار و ۸۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.