از ابتدای امسال، پنج میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۱۵ متر مربع انواع موکت و کف پوش در چهارمحال و بختیاری تولید شد.

تولید بیش از پنج میلیون مترمربع موکت و کف پوشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از تولید پنج میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۱۵ متر مربع انواع موکت و کف پوش از ابتدای امسال در این استان خبر داد.

وی افزود: در سال گذشته افزون بر ۱۴ و یک دهم میلیون متر مربع موکت و کف پوش در چهارمحال و بختیاری تولید و روانه بازار مصرف شد.

امامی اضافه کرد: این محصولات شامل موکت برای مصارف خانگی و اداری به صورت ولور و کبریتی و تافتینگ، موکت و لایه‌های ترموفوم و نان وون‌های مورد مصرف در خودرو، بی بافت‌ها در انواع سوزنی، ترموباند و ترموفیوز و اسپری لایی، ژیو سنتتیک‌ها در انواع ژیوتکستایل و ژیوممبران، ژیوکامپوزیت، الیاف پلی پروپیلن، پلی استر و پلی آمید، نخ BCF (پلی پروپیلن و پلی آمید) فریز و هیت ست، مستربچ، روغن‌های نساجی، رزین‌های همووکو پلیمر پایه آبی، پودر‌های پلیمری و برس‌های صنعتی است.

وی ادامه داد: کارخانه تولید انواع موکت و کف پوش چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از آخرین دستاورد‌های تکنولوژی، در زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در بین کشور‌های منطقه و خاورمیانه در قطب صنعتی بروجن قرار دارد.

انتهای پیام/خ

تولید انواع موکت و کف پوش در بروجن

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار