سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد ۸۵ میلیون خودرو در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال، بیش از ۸۵ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری تردد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ثبت تردد بیش از ۸۵ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی استان از ابتدای امسال خبر داد.
 
وی گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۱ و دو دهم درصد افزایش داشته است.

جمشیدی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جابجایی حمل مسافر و کالا در چهارمحال و بختیاری از طریق جاده‌ای انجام می‌شود افزود: به منظور اطلاع از وضعیت راه‌ها و رفع گره‌های ترافیکی، دوربین‌های نظارتی هوشمند در محور‌های ارتباطی استان نصب شد.

وی اضافه کرد: با نصب سامانه تردد شمار آنلاین در ۶۲ نقطه از محور‌های مواصلاتی استان، آمار تردد وسایل نقلیه به صورت لحظه‌ای دریافت می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: همچنین ۲۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری به منظور تسهیل در عملیات زمستانی راهداری در گردنه ها، ورودی شهرها و مناطق برفگیر چهارمحال و بختیاری نصب شده است.

وی با بیان راه اندازی ۳۴ دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان ادامه داد: به زودی ۱۰ دستگاه دوربین دیگر برای ثبت تخلف سرعت غیرمجاز و نبستن کمربند ایمنی در این محورها نصب خواهد شد.

جمشیدی ادامه داد: سامانه توزین در حال حرکت هم با هدف کنترل بار و تناژ ناوگان عبوری در محور ارتباطی لردگان به خوزستان فعال است و در آینده نزدیک محور خوزستان به شهرکرد نیز به این سامانه مجهز می‌شود.

وی افزود: همچنین با نصب سامانه داده کاوی پلاک خوان در مبادی ورودی و خروجی، میزان تردد وسایل نقلیه مسافران در استان ثبت و کنترل می‌گردد.

انتهای پیام/خ

افزایش ۲۱ و دو دهم درصدی تردد خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.