سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل؛

مانور آمادگی در برابر زلزله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله در خوابگاه دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حاشیه این مانور با اعلام این خبر افزود: مانور آمادگی در برابر زلزله به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و به منظور آماده سازی و پیشگیری از خسارات مختلف زلزله به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل در خوابگاه دانشجویی شهید رحیمی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مانور دانشجویان با مهارت های اصول پناه گیری و تخلیه اضطراری در زمان وقوع زلزله به صورت علمی آشنا شدند، افزود: دانشجویان به مدت 3 روز قبل از مانور آموزش های لازم  در خصوص نحوه پناه گیری و تخلیه اضطراری را فرا گرفته بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد، این مانور با حضور 300 نفر از دانشجویان خوابگاه و مشارکت عوامل هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی اجرا شد.

معبودی با بیان اینکه هدف از انجام مانور افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان و تبادل مهارت های آموزشی به صورت علمی و عملی است افزود: با آموزش می توان گامی در جهت آماده سازی و پیشگیری از خسارات ناشی از حوادث برداشت.

انتهای پیام/ح

مانور افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فریادحاجی علیزاده
۲۱:۴۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
این فرج حاجعلیزاده شده زبانزد همه عکسش تو گوگل چکار میکنه