سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نشست تخصصی مدیران هنرستان‌ها در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری نشست تخصصی مدیران هنرستان‌های این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست مدیران هنرستان های شهرستان با حضور رئیس اداره فنی و حرفه ای و کارودانش اداره کل آموزش خوزستان برگزار شد.

محمدرضا کرم نیا، رئیس اداره فنی و حرفه ای و کارودانش اداره کل آموزش خوزستان بیان داشت: فراهم نمودن شرایط و امکانات فیزیکی و منابع انسانی از مهم ترین مسائل و نیازمندی های استقرار نظام جدید آموزشی در سال تحصیلی 97 بویژه در پایه دوازدهم بوده است.

وی افزود: هزینه بالای تجهیزات کارگاهی و موادمصرفی، توسعه و گسترش هنرستان ها را تحت الشعاع قرار داده و به مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها نیاز دارد.

کرم نیا عنوان کرد: درابتدای سال تحصیلی 97 با بحران نیروی انسانی، فضا و تجهیزات روبرو بودیم که با مدیریت شایسته و همت روسای ادارات و مدیران هنرستان ها این بحران پشت سرگذاشته شد.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آراستگی محیط کار و فضای آموزشی برای ایجاد نشاط و علاقمندی در هنرستان ها قابل توجه است.

وی افزود: مدیریت امکانات، منابع انسانی و ایجاد انگیزه در هنرجویان امری مهم است و مدیران با ساماندهی و استفاده بهینه از امکانات موجود در ارتقاء سطح مهارتی و دانشی هنرستان ها با جدیت تلاش کنند.

کرم نیا بیان داشت: جلب مشارکت های مردمی و دستگاه ها و پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در جهت تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضای فیزیکی برای استقرار مطلوب نظام جدید آموزشی بخصوص پایه دوازدهم هنرستان های فنی و حرفه ای و کارو دانش شایسته قدردانی است.

انتهای پیام/م

نشست تخصصی مدیران هنرستان‌ها در بهبهان برپا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.