سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

تلاش رسانه های غربی برای تغییر افکار

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رسانه های غربی روی افکار و رسانه های اسلامی روی قلوب کار می کنند، به همین جهت صداقت در ملت های مستضعف عینی تر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج صداو سیما ،سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درباره نقش رسانه های مختلف در شرایط کنونی گفت: هم  اکنون جنگ اصلی در تمام جهان  جنگ رسانه ها است و جمهوری اسلامی ، وظیفه اش در چند سال اخیر مقابله با رسانه هایی که لیبرال سرمایه ای و لیبرال دموکراسی است.

وی افزود: جنگ اصلی که غربی ها و استکبار با انقلاب دارند تفکر و اندیشه ای است که در این چند سال پایه ریزی شد و دشمنان از چندین شبکه  برای تهاجم بهره می برند.

سردار ابوحمزه بااشاره به اینکه رسانه غرب در جنگ رسانه ای از تجربه ، علم و تکنیک بهره می برند تصریح کرد : رسانه های غربی برای مخاطب پیام ندارد .

وی با اشاره به اینکه در زمان راهپیمایی 13 آبان چیزی نزدیک به ۴۰ هزار شبکه از طریق رسانه های غربی وارد کشور شد افزود:نمونه بارز راهپیمایی ۱۳ آبان تفاوت با سال های قبل حضور پررنگ مردم بود.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بااشاره به اینکه رسانه های غربی روی افکار و رسانه های اسلامی روی قلوب کار می کنند افزود: به جهت صداقتی که ملت های مستضعف می بینند باور قلبی بیشتر است  و از طرفی رسانه های غربی در پیام ، محتوا ، ماهیت دچار انحراف  شده اند و اثر گذاری ندارند.

وی گفت: حرکت های امروز  در برخی از کشورها مثل یمن؛ بحرین یا فلسطین و غیره انجام می شود به برکت جمهوری اسلامی است. و نقش صدا وسیما  در این زمینه بی بدیل است .

سردار ابوحمزه افزود:شما در عرصه جنگ رسانه ای هستید وباید به حل  مشکلات اقتصادی کمک کنید  .

وی به حرکت اربعین و اسلام آوردن افراد مختلف در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی مرزها را پشت سر می گذارد.

در این مراسم از بسیجیان فعال این مرکز تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

انقلاب اسلامی مرزها را پشت سر می گذارد

 

 

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.