سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو در بندرعباس به بهره برداری رسید

یک واحد صنعتی عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۳ هزار تنی در شهرک صنعتی گامرون در بندرعباس با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،یک واحد صنعتی عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۳ هزار تنی در شهرک صنعتی گامرون در بندرعباس با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

باقرزاده همایی  رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت:این واحد صنعتی با ۸ تونل انجماد و ظرفیت ۱۰۰ تن انجماد سریع آبزیان در روز، توانایی جذب سالانه ۱۰ هزار تن میگو و ۱۲ هزار تن انواع ماهی‌های تجاری و صنعتی دارد.

وی افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و مجهز به ماشین‌های مدرن بسته بندی و یک سردخانه ۳ هزار تنی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با بهره برداری از این واحد زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: همچنین در شهرک صنعتی گامرون در بندرعباس عملیات ساخت یک واحد عمل آوری و بسته بندی میگو و سردخانه ۳ هزار تنی آغاز شد.

باقرزاده افزود: این واحد تولیدی نیز با سرمایه ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی با ظرفیت جذب ۶ هزار تن میگو و ۱۰ هزار تن انواع ماهی تجاری و صنعتی در زمینی با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مدت یک سال ساخته می‌شود.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد زمینه اشتغال ۱۲۵ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ف

بهره برداری ازواحد عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو در بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.