سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری:

استفاده از مهارت دانشجویان می‌تواند مسیر توسعه کشور را شتاب دهد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:استفاده از مهارت دانشجویان می‌تواند مسیر توسعه کشور را شتاب دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سیدهادی بهادری دوشنبه شب در مراسم سالروز بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی‌طباطبایی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: بزرگداشت روز دانشجو به خاطر پاسداشت خون‌های دانشجویانی است که برای استقلال و آزادی کشور و در اعتراض به سفر مقامات آمریکایی به ایران جان خود را فدا کردند تا آگاهی جایگزین جهالت شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تعالی کشور آرزوی همه دانشجویان و مردم کشور است و جوان‌گرایی در مدیریت و اجرای درست طرح اخیر عدم به‌کارگیری بازنشستگان و استفاده از مهارت دانش آموختگان دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای می‌تواند مسیر توسعه کشور را شتاب دهد.

بهادری گفت: لازمه توسعه کشور مهارت‌آموزی در کنار ارتباط ثمربخش و توام با حفظ عزت مملکت با دنیاست و برای رسیدن به این مهم باید موانع پیش رو در عرصه‌های بانکی، اقتصادی، علمی و فناوری از پیش رو برداشته شود و در این میان باید یک دیپلماسی فعال با دنیا داشته باشیم.

پور اسد رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی نیز در این مراسم با ارائه‌ای از گزارش عملکرد این دانشگاه گفت: از لحاظ آموزشی و پژوهشی جزو ٥ دانشگاه اول کشور هستیم که دانشجویان این دانشگاه تولید کننده و فروشنده تجهیزات آزمایشگاهی هستند

وی افزود:در استان آذربایجان غربی ٤ مرکز دانشگاه فنی حرفه‌ای وجود دارد که ٣ مرکز آن در شهر ارومیه قرار دارد

در پایان این مراسم از دانشجویان برتر این دانشگاه در حوزه ورزش تجلیل شد.

انتهای پیام/

گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.