سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی قصه‌گوی خوزستانی به بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از راهیابی کارشناس هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به بخش بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مریم فهیم پور، قصه گوی خوزستانی پس از رقابت با ۳۹۷ از برگزیدگان بیست دوره گذشته جشنواره قصه‌گویی در مراحل بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای و همچنین قصه‌گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان یکی از ۱۵ قصه‌گو برتر بخش بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی انتخاب شد تا در مرحله نهایی این جشنواره با دیگر راه یافتگان رقابت کند.

وی افزود: این قصه گوی خوزستانی که برگزیده کشوری جشنواره قصه‌گویی 1378، قصه گوی برگزیده 2 سال متوالی جشنواره عاشورایی به‌سوی آفتاب و داور جشنواره‌های استانی قصه‌گویی در سال‌های 1388 تا 1396 را در کارنامه کاری خود دارد از سال 1377 به‌عنوان مربی هنری وارد کانون شد و پس از کسب مقام برگزیده جشنواره قصه‌گویی کشور از سوی مدیرعامل وقت کانون در سال 1378 به مربی فرهنگی تبدیل وضعیت داده شد.

کیانی بیان داشت: فهیم پور در سال 1381 به‌عنوان کارمند نمونه کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب و پس از آن بعنوان مربی مسئول فرهنگی تغییر وضعیت داده شد.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مریم فهیم پور از مربیان نوآور کانون کشور در 2 سال متوالی از سال 1393 تا کنون است که در حال حاضر به‌عنوان کارشناس هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان مشغول فعالیت است.

براساس این گزارش آسیه رحمتی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 اندیمشک نیز به‌عنوان دومین نماینده استان خوزستان در بخش ملی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حضور دارد.

رحمتی ابتدای آذرماه سال جاری با کسب مقام سوم بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور در اهواز جواز، حضور در مرحله پایانی این رویداد را کسب کرد.

این مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان افتخاراتی چون، برگزیده پانزدهمین، شانزدهمین، هفدهمین و نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سال‌های 1390،1391، 1393 و 1395، برگزیده بخش داستان‌نویسی رضوی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سال 1396، قصه گوی برگزیده سوگواره سراسری آفرینش‌های عاشورایی در سال‌های 1391 و 1392 در قزوین و کرمان و برگزیده جشنواره کشوری قصه‌گویی حکایت خورشید در طبس را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۲۹ آذر، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

درخشش قصه گوی خوزستانی در مسابقات بین المللی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.