سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان: فوتسال ایران در راس آسیا و سپس جهان قرار دارد

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت:فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره حضور ۱۱ کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین‌های فوتسال جهان گفت: فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است. در واقع فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این امر ماحصل سال‌ها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاه‌ها و نفرات انتخاب شده است.

او در ادامه بیان کرد: این اتفاق مرهون زحمات باشگاه‌های ما است و همچنین تلاش مجموعه برای داشتن استقلال فوتسال بود. هم اینکه این سازمان دارای مجمع، هیات رئیسه مستقل و زیر نظر فدراسوین فوتبال فعالیت می‌کند باعث شده تا پله پله پیش رویم و بتوانیم در بخش فوتسال بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کفاشیان در پایان گفت: اکنون تمام کشور‌های آسیایی و در نهایت در جهان تلاش میکنند تا با امکانات فوق العاده‌ای که دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند، اما فوتسال ایران با تمام داشته‌های خود و حتی کمتر ازامکاناتی که دیگر کشور‌ها داشته اند، توانسته چنین عناوین خوبی را کسب کند و بابت این عنوان‌ها به جامعه فوتسال و تک تک افرادی که کاندیدا شدند، تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

اظهارات کفاشیان درباره حضور فوتسالیست های ایرانی در بهترین های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.