کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در جواب عده‌ای که معتقدند داور به سود پرسپولیس سوت زد به یک صحنه از بازی دیروز مقابل سپاهان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در جواب عده ای که معتقدند داور به سود پرسپولیس سوت زد به یک صحنه از بازی دیروز مقابل سپاهان اشاره کرد.

سید جلال حسینی در مورد این صحنه و کارشناسی برخی داوران در برنامه های مختلف نوشته است:

"کارشناسان صحنه‌ها را ببینند بعد اظهارنظر کنند اگر فردی می‌خواهد صحنه‌های بازی پرسپولیس را کارشناسی کند درست همه چیز را ببیند و برای خودش حرف نزند.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اشاره رد:اتفاقات داوری بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هنوز ادامه دارد و کارشناسان در خصوص صحنه‌های مشکوک نظرات متفاوتی ارائه می‌دهند که در همین رابطه علی خسروی کارشناسی داوری کشورمان هم با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نظرات خود را درباره صحنه‌های مورد اشاره اعلام کرد.

سیدجلال حسینی : واقعاً تعجب می‌کنم که کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبالی چطور کارشناسی می‌کند. او فقط برای خودش حرف می‌زند و بهتر است اگر قرار است کار کارشناسی صورت بگیرد صحنه‌ها را با دقت مورد بررسی قرار دهند.

او ادامه داد: این کارشناس می‌گوید اگر دست بازیکن مهاجم باز باشد خطا است آن وقت کی روش بازیکن تیم سپاهان با دست باز روی صورت من کوبیده و کارشناس برنامه می‌گوید خطا نیست! این حرف‌ها یعنی چه؟ اگر باشگاه پرسپولیس سکوت می‌کند یا ما چیزی نمی‌گوییم دلیل نمی‌شود که آقایان هرچه دل‌شان می‌خواهد بگویند و ما هم سکوت کنیم.

سيد جلال حسینی افزود : در صحنه‌ای که داور کارت اول را به بازیکن سپاهان داد دقت کنید. بازیکن سپاهان با آرنج به صورت من کوبید و نمی‌دانم برخی کارشناسان چه صحنه‌هایی را می‌بینند که کارشناسی می‌کنند. بهتر است آقایان صحنه‌ها را به دقت ببینند بعد اظهارنظر کنند. اگر قرار بر کار کارشناسی است بهتر است که همه چیز شفاف بررسی شود نه این که فقط صحنه‌های مربوط به پرسپولیس در چند قسمت پخش کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

اظهارات سید جلال حسینی درباره داوری دیدار پرسپولیس با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
خوب تو داری پیرهنشو میکشی چیو ببینیم؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
این کار کمیته انظباتی فوتبالیست باید فوتبال بازی کنه وقتی میرسن به تیمای بزرگ توپ رو کمتر میگیرن دیگه رو میارن به زد فوتبال و افکار بازیکن جوان رو خراب میکنن.
آخرین اخبار