سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت و توسعه «تیرپارک ها»

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت و توسعه «تیرپارک ها» یا مجتمع‌های خدماتی و رفاهی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کرمی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت و توسعه «تیرپارک ها» یا مجتمع‌های خدماتی و رفاهی خبر داد و گفت : از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این ارتباط استقبال می‌کنیم.

وی گفت : یکی از اولویت‌های سازمان راهداری در راستای افزایش ایمنی تردد و پیش بینی امکانات رفاهی لازم برای استراحت رانندگان ناوگان عمومی بار در طول سفر، ساخت و توسعه تیرپارک‌ها بخصوص در مقیاس کوچک می‌باشد.

وی بر ضرورت ارائه بهتر خدمات مورد نیاز به رانندگان ناوگان باری ترانزیتی (ایرانی و خارجی) در محور‌های این استان بخصوص در محور‌های ترانزیتی تأکید کرد.

کرمی اظهار داشت: علاوه بر ۲ منظوره کردن مجتمع‌های خدماتی و رفاهی (مجتمع و تیر پارک) به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود اقدام‌هایی در خصوص جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام می‌شود.

کرمی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث تیرپارک‌ها افزود: این سرمایه گذاران می‌توانند درخواست خود را برای سرمایه گذاری در این زمینه به صورت موردی و یا زنجیره‌ای به این اداره کل اعلام نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ارتباط با تیر پارک ها استقبال می‌کنیم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.