رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: بارش های اخیر این شهرستان بیش از 35 میلیارد ریال به ابنیه فنی جاده ها، پلها و شانه جاده ها خسارت وارد کرده است.

خسارت بیش از 35 میلیارد ریالی بارش های اخیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه  میزان بارشهای شهرستان پاوه را از ابتدای سال زراعی تا صبح امروز 450 میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 250 درصد افزایش داشته است.

وی گفت هم اکنون چهار اکیپ راهداری به استعداد 35 نفر با استفاده از 25 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای مختلف و راههای ارتباطی شهرستان پاوه مشغول فعالیت هستند.

شهریاری بیان کردبارشهای اخیر ضمن خوشحالی کشاورزان وباغداران شهرستان موجب وارد کردن خساراتی به راههای ارتباطی شهرستان گردید .

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان پاوه افزود: تمامی راههای ارتباطی شهرستان هم اکنون باز و تردد در آنها جریان دارد اما مسافران محورهای نوسود به نودشه و به هانی گرمله، کیمنه، بیدرواس و دزآور با توجه به بارش برف و کولاک حتما مجهز به زنجیر چرخ و لباس های گرم باشند.

انتهای  پیام/ز

تمامی راههای ارتباطی شهرستان پاوه  هم اکنون باز است

برچسب ها: بارش باران ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.