سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۱۳ گلخانه جدید در استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ گلخانه جدید در استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه وسعت گلخانه‌های استان تا سال ۹۳ حدود ۳۸ هکتار و در قالب ۱۱۳ گلخانه بود، گفت : این میزان تا پایان سال گذشته به ۴۸ هکتار در قالب ۱۳۱ گلخانه رسید.

وی ادامه داد : هم اکنون وسعت گلخانه‌های استان به ۶۱.۷ هکتار در قالب ۱۵۴ گلخانه رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: در سال جاری ۲۳ گلخانه با وسعت ۱۳.۷ هکتار و با همکاری بخش خصوصی در استان به بهره‌برداری رسیده و یا در مراحل پایانی کار است.

وی با بیان اینکه بخشی از گلخانه‌های استان در قالب مجتمع‌های گلخانه‌ای در دست احداث است، عنوان کرد: این مجتمع‌ها شامل مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب، مجتمع گلخانه‌ای گیلانغرب، مجتمع حیدرآبادهرسین، مجتمع سرپل‌ذهاب و مجتمع باباولی‌الدین صحنه است.

شهبازی از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ گلخانه جدید با وسعت ۴.۷ هکتار نیز در سال جاری خبر داد.

وی از احیاء چهار گلخانه استان با وسعت ۱.۹ هکتار در سال جاری هم یاد کرد و افزود: این گلخانه‌ها یا دچار سرمازدگی یا آتش‌سوزی شده بودند که کار احیاء آن‌ها انجام شد و اکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه کشت گلخانه‌ها به دلیل مصرف کم آب و بازدهی زیاد آنها، تاکید کرد: از سرمایه‌گذارانی که بخواهند در حوزه گلخانه‌ها سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌کنیم.

شهبازی اشاره‌ای هم به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی جهادکشاورزی استان داشت و خاطرنشان کرد: ۲۸ پروژه شامل ۱۶ پروژه استانی و ۱۲ پروژه ملی داریم که میانگین پیشرفت آن‌ها ۸۰ درصد است .

 

 

انتهای پیام/د

وسعت گلخانه کرمانشاه تا پایان سال گذشته به ۴۸ هکتار رسید

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، گلخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.