وی در مورد دلیل رتبه ضعیف این دو شاخص، گفت: البته همه ضعفها به عملکرد دستگاه برنمیگردد، بلکه به واسطه اینکه دوره زمانی کوتاه این طرح اجرا شده نتوانستند مستندات خود را ارائه کنند که مسلماً در ارزیابیهای بعدی با آگاهی از شاخصهای مذکور عملکرد بهتر میشود.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان مدیریت استان تهران گفت: ارزیابی عملکرد استان تهران از سوی سازمان اداری، استخدامی با دیگر استانها مقایسه شد که به واقعیات نزدیک بوده است.
شیرین در ادامه با اشاره به الکترونیکی شدن میز خدمت، افزود: میز خدمت الکترونیکی امکانی است که سازمان مدیریت در سامانه ساوانا برای دستگاههای اجرایی فراهم کرده تا فرمهای میز خدمت را به صورت یک دست در سامانه ارائه کنند.
وی ادامه داد: الکترونیکی شدن میز خدمت از پراکندگی داده ها، اطلاعات نادرست و بی توجهی دستگاه جلوگیری میکنند و نوعی یکپارچگی در مکاتبات دستگاهها به وجود میآورد و اطلاعات یک دستی را در اختیار مدیران قرار میدهد.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان مدیریت استان تهران در پایان تصریح کرد: در آینده نزدیک با جمع آوری اطلاعات، سامانه ساوانا به عنوان بستر اطلاعات استان تلقی میشود که مبنایی برای استفاده اثر بخش از داده هاست که در فرآیند تصمیمگیری بسیار موثر بوده و بر اساس برنامه سند توسعه الزام آور است و نظارت آن بر عهده معاونت آمار سازمان برنامه است.
انتهای پیام/