سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کلات نادری :

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در کلات نادری برگزار می شود

رئیس اداره ورزش وجوانان کلات نادری گفت: نخستین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در روزهای ۲۲و۲۳آذر در کلات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا شهنازی رئیس اداره و ورزش و جوانان گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور یادواره شهدای شهرستان و جام هزار مسجد در پنج وزن ۶۶- ویژه دانش آموزی، ۷۴-، ۸۴-، ۹۶- و مثبت ۹۶ کیلوگرم در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۲و۲۳ آذر ماه در روستای لائین کلات نادری برگزار می‌شود.

وی افزود:شهرستان کلات در این دوره از مسابقات میزبان ورزشکارانی از سراسر کشور و شهرستان‌های مجاور میباشد که در وزن‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش وجوانان کلات نادری تصریح کرد: میهمانانی از فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی کشور، هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استانی و دیگر مسئولان کشوری؛ استانی و شهرستانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

شهنازی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کلات نادر مهد کشتی با چوخه کشور است گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم در این شهرستان فضایی را به عنوان برگزاری این گونه مسابقات ایجاد کنیم و شاهد برگزاری مسابقات در سطوح مختلف باشیم.

وی خاطر نشان کرد:امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و تخصیص اعتبار کلنگ گود کشتی باچوخه در شهرستان زده شود تا مسابقات به صورت آکادمیک و هر ساله در این شهر برگزار شود.
 
 
انتهای پیام//د.ف
 

کلنگ خوردن گود کشتی باچوخه در کلات نادری نیاز به اعتبار دارد

برچسب ها: ورزشی ، کشتی پهلوانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.