سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی: برای المپیک توکیو برنامه هدف دار با زمانبندی کامل خواهیم داشت

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: اولین جلسه ستاد در خصوص المپیک ۲۰۲۰ بود که کارشناسان وزارت ورزش گزارش بسیار خوبی در مورد رشته‌هایی که امید کسب مدال آن‌ها بالا است ارائه دادند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المپیک ایران شاهرخ شهنازی  دبیر کل کمیته ملی المپیک پس از اولین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک 2020 بیان کرد: ارزیابی مقدماتی انجام شد و قرار بر این شد آن رشته هایی که بر حسب تجربه و اطلاعاتی که داریم امید کسب مدال آنها بالا است به طور ویژه جلساتی از هفته آینده با مسئولان فدراسیون ها و مربیان آنها برگزار و کارشناسی آن ها آغاز شود. بعد از این که مشخص شد چه افرادی شانس کسب مدال دارند به طور ویژه آنها مورد حمایت قرار می گیرند که قبلا این نگاه تخصصی در ابتدای راه وجود نداشت.
او افزود: همانطور که می دانید رشته های مختلف برای کسب سهمیه ایستگاه هایی دارند که باید هم از طرف ما و هم از طرف تیم های فنی خود فدراسیون دقیقا بیان شود که چه رشته ای در چه زمانی و در چه کشوری می ‌تواند کسب سهمیه کند تا بتوانیم به طور دقیق برای آنها برنامه‌ریزی کنیم. کمیسیونی برای بررسی مسائل فنی تشکیل خواهد شد و فدراسیون ها بعد از اینکه این مراحل مقدماتی طی شد، باید برنامه‌های آماده‌سازی خودشان را در آن کمیسیون مطرح کنند و کارشناسان علمی آنها را مورد بررسی قرار دهند.
شهنازی اظهار کرد: به این ترتیب ما با یک دقت نظر در تمام جنبه ها پیش می رویم و قطعا یک برنامه هدف دار با زمانبندی کامل خواهیم داشت.بخش دوم جلسه ستاد به بررسی مسابقات جهانی ساحلی اختصاص داشت. این مسابقات برای اولین بار در جهان در سال 2019 برگزار خواهد شد که زیر مجموعه اتحادیه کمیته های ملی المپیک (ANOC) است و کشورهای متعددی خواهان حضور در این بازی ها هستند.انوک بخشی از هزینه های این مسابقات را تقبل می‌کند و فرقش با بازی‌های آسیایی ساحلی این است که باید کسب سهمیه شود.
او اظهار کرد: در جلسه ستاد رشته‌هایی که تصور می رود در آن ها موفقیت داشته باشیم مورد بررسی قرار دادیم و گزارش اولیه ارئه شد و 5، 6 رشته مورد بررسی قرار گرفت و این موضوع امروز جزو برنامه های ستاد قرار گرفت.از همین هفته شروع به جمع آوری اطلاعات می کنیم و جلسات متعدد و منظمی هم برگزار خواهیم کرد تا کار با دقت بیشتر انجام شود.


بیشتربخوانید: صمیمی: بهزاد کتیرایی در کمک به جامعه ورزش کوتاهی نمی‌کرد

عبدی افتخاری: برای پیشرفت اسکی ایران باید میزبان رقابت‌های بین المللی باشیم

نشست مشترک مسئولان آکادمی ملی المپیک و متولیان ورزش‌های الکترونیک


انتهای پیام/

اظهارات شهنازی پس از المپیک 2020 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.