سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در تمام گردنه‌های کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ ممانعت ازتردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه‌های استان کردستان گفت: در پی بارش شدید برف در ارتفاعات و گردنه‌های سطح استان کردستان تردد در این مسیر‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری گفت: در حال حاضر وضعت راه‌های مواصلاتی استان کردستان مناسب است، اما در گردنه‌ها شرایط متفاوت است و تردد خودرو تنها با زنجیر چرخ امکان دارد و تردد هرگونه کامیون نیز در این مناطق ممنوع است.

وی افزود: در مسیر سنندج – دهگلان، سنندج – مریوان، سنندج – کامیاران، سقز – بانه و دیگر گردنه‌های سطح استان بارش برف و باران همچنان ادامه دارد و علیرغم اینکه راهداری نیز به موقع جاده‌ها را برف روبی می‌کند، اما با مشکل تردد مواجه هستیم.

رئیس پلیس راه‌های استان کردستان ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی ها، دید افقی کاهش یافته و رانندگان در مسیر‌های مواصلاتی با مشکل دید مواجه هستند و همین امر نیز در کنار بارش برف، مشکل تردد را بیشتر کرده است.

گوهری یادآور شد: با توجه به تداوم بارش‌ها بویژه در ارتفاعات همراه داشتن زنجیر چرخ لازمه تردد در مسیر‌های ارتباطی است و پلیس از تردد رانندگانی که فاقد زنجیر چرخ هستند، ممانعت می‌کند.

انتهای پیام/م

کاهش دید افقی در مسیر‌های مواصلاتی کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.