سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود زیر ساخت مناسب حمل ونقل از چالش های توسعه صنعت گردشگری کاشان

معاون مدیر کل و سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان نبود زیر ساخت مناسب برای ساماندهی این بخش در سطح منطقه را یکی از اساسی ترین چالش های پیش روی توسعه صنعت گردشگری دانست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان " مهران سرمدیان" با اشاره به اهمیت موضوع حمل ونقل ، از اجرای طرح حمل ونقل گردشگری در شهرستان کاشان خبر داد و گفت : با اجرای این طرح تمامی افراد فعال در این حوزه شناسائی می شوند و در قالب نرم افزار با  هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی وجهانگردی به ارائه خدمات ترانسفر می پردازند.

وی ، با اشاره به شعار سال "گردشگری و تحول الکترونیک" از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی با همکاری کارگروه گردشگری الکترونیک شهرستان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی شهرستان کاشان با موضوع "گردشگری الکترونیک با رویکرد کار آفرینی" خبر داد.

ناصحی پور مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان نیز در ادامه گفت : در این کارگاه که در راستای آموزش فعالان گردشگری منطقه شمال استان اصفهان با مبانی و مباحث کارآفرینی و بازاریابی الکترونیک برگزار می شود ، اولین بار به ارائه و عرصه اپلیکیشنی با موضوع حمل و نقل گردشگری نیز پرداخت خواهد شد.

وی ، با تاکید بر لزوم حل معضل حمل ونقل، با توجه به حضور بی شمار گردشگران خارجی از تمهید و تصمیم کارگروه امنیت گردشگران خارجی در فرمانداری ویژه شهرستان کاشان خبرداد و افزود : در این ارتباط طی جلسات مستمر ضمن آسیب شناسی و نیاز سنجی صورت گرفته ساماندهی خودروهای فعال در این بخش و رانندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند با همکاری نهادهای انتظامی ، امنیتی و نظارتی در دستور کار قرار گرفت و طی نشست های کارشناسی با سازمان تاکسیرانی شهرداری خودروهای VIP  آریو و نیز خودروهائی که شرایط مندرج در دستورالعمل مربوطه ابلاغی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور را دارا باشند در این طرح مشارکت خواهند داشت .

رئیس کارگروه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در پایان یاد آور شد :کارگاه آموزشی در آذرماه سالجاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی شهرستان کاشان برگزار می شود وحضور راهنمایان گردشگری ، مدیران مراکز اقامتی و پذیرائی ، مدیران دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی و دانشجویان رشته های گردشگری و نیز فعالان حوزه حمل ونقل در کارگاه مذکور آزاد خواهد بود .

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشارکت و فعالیت در طرح حمل و نقل گردشگری شهرستان می توانند به تارنمای رسمی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان www.kashancht.ir   مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح حمل و نقل گردشگری در شهرستان کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.