معاون گردشگری میراث فرهنگی اصفهان از ارائه طرح زیربنایی و کاربردی منطقه گردشگری کویر مرنجاب تا دو ماه آینده خبر دادکه بر اساس آن سرمایه گذاران کویر می توانند برای جذب حداکثری گردشگر برنامه ریزی کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با مثبت خواندن اقدامات انجام شده در  راستای ساماندهی کویر مرنجاب در چند سال اخیر ، اظهار داشت : این اقدامات به ایجاد امکانات برای اقامت و بهسازی و مرمت کارونسرای تاریخی مرنجاب منجر شده است.

وی افزود: با وجود این اقدامات و تلاش های برخی از نهادهای خصوصی دست اندرکاران اما هنوز این منطقه شرایط با مطلوب فاصله دارد و ارائه طرح کلی توسط مشاوران الزامی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان داشت: در طرح کلی مشاروان سازمان با تشکیل سلسله جلساتی با مدیران دستگاه های مربوطه ضمن ارزیابی نیازها و انتظارات طرح کلی و کاربردی را ارائه می کنند.

 وی نبود سرمایه گذار را دلیل اصلی مشکلات موجود در مرنجاب برشمرد و ادامه داد : طرح زیربنایی و کاربردی منطقه گردشگری کویر مرنجاب در مدت یک الی دو ماه آینده تکمیل و ارائه می شود و با تکمیل و ارائه این طرح سرمایه گذاران کویر بدون هیچ دغدغه ای می توانند برنامه ریزی و جذب حداکثری گردشگر را داشته باشند.

انتهای پیام/م

جذب حداکثری گردشگر با تکمیل طرح کاربردی منطقه مرنجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار