سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه کرمانشاه:

تردد در تمامی محورهای استان کرمانشاه جریان دارد

رئیس پلیس راه کرمانشاه از باز بودن تمامی راه های استان و جریان داشتن تردد در آن ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه کرمانشاه گفت: بارش های اخیر که به شکل برف و باران در تمامی محورها رخ داد باعث بسته شدن هیچ محوری نشده است.

وی بیان کرد: با قطع شدن بارش ها از صبح امروز در اکثر جاده های استان، تردد به شکل کاملا عادی در آن ها جریان دارد و خوشبختانه همکاران مستقر در جاده ها هیچ مشکلی را گزارش نکرده اند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی برای امشب و فردا شب در برخی جاده های استان ممکن است بارش باران البته به صورت پراکنده اتفاق بیفتد، ضمن اینکه در منطقه اورامانات احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد.

وی با بیان اینکه در تمامی محورهای استان حجم ترافیک روان است و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، گفت: هم اکنون بیشترین تردد خودرو در محور کرمانشاه - همدان صورت می گیرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 65 گشت پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای استان حضور دارند تا هم رفتار رانندگان را تحت کنترل داشته باشند و هم در صورت نیاز به یاری هموطنان بشتابند.

وی با یادآوری اینکه بارش برف و باران طی 48 ساعت اخیر باعث لغزنده شدن سطح جاده ها شده است، از رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از رانندگی در حالت خستگی پرهیز کنند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: مطمئن بودن از سالن بودن برف پاکن و بخاری خودرو و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ نکات بسیار مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

طی سه روز اخیر بارش برف و باران اکثر مناطق استان کرمانشاه را فرا گرفته است.

انتهای پیام/ب

تردد در تمامی محورهای استان کرمانشاه جریان دارد

برچسب ها: پلیس راه ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.