سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اولویت راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان گفت : با راه اندازی این مرکز مردم دیگر نیاز به مراجعه به دیگر شهرها را ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  امروز به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بخش های مختلف بیمارستان بوعلی چادگان مانند بخش اورژانس، اتاق عمل ، چشم پزشکی و رادیولوژی و غیره بازدید کردند.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در  این بازدید اظهار داشت : بیمارستان بوعلی چادگان جدید التاسیس است که خدمات سرپایی نسبتا خوبی به مردم ارائه می شود و به زودی در این بیمارستان به بیماران خاص خدمات ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: با راه اندازی محل اسکان متخصصان این بیمارستان ، ماندگاری انواع تخصص ها در این بیمارستان را شاهد خواهیم بود.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  با اشاره به اینکه خیران به ساخت محل استقرار برای متخصصان اقدام کردند که تا ۴۵ درصد کار پیش رفته است ، ادامه داد : این مکان در دو طبقه  احداث می شود.

جان بابایی راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان را در اولویت دانست و افزود: با راه اندازی این مرکز مردم دیگر نیاز به مراجعه به دیگر شهرها را ندارند.

همچنین در این بازدید غلامعلی حاجی عرب رئیس شبکه بهداشت و درمان چادگان افزایش تخت های بیمارستانی و رساندن به ۵۰ تخت در بیمارستان بو علی چادگان را خواستار شد و افزود : نبود متخصص داخلی و پزشک عمومی ثابت مشکل پیش روی ماست. 

وی با اشاره به اینکه متخصص اطفال نداریم ، بیان داشت : در حال حاضر  متخصص چشم ،زنان و زایمان ، اعصاب و روان در این بیمارستان  مستقر هستند. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان چادگان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت به طور تقریبی ۲۰۰ بیمار و به طور ماهانه بیش از ۶ هزار  بیمار در این بیمارستان ویزیت می شوند ، گفت : سه روز در هفته سونوگرافی در بیمارستان بو علی چادگان  انجام می شود.

حاجی عرب از وجود یک پزشک  عمومی در هر نوبت خبر داد و افزود: هم اکنون پنج پزشک عمومی داریم که پاسخگوی جمعیت مراجعه کنندگان به بیمارستان نیست.

وی از ساخت چهار سوییت  با همت خیران برای استقرار پزشکان متخصص خبرداد و گفت : نیاز به راه اندازی هر چه سریعتر بخش دیالیز در این بیمارستان داریم ضمن اینکه این بیمارستان مجهز به دو اتاق عمل است اما به دلیل نبود متخصص جراحی ، عملی انجام نمی شود.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات به بیماران خاص در بیمارستان بوعلی چادگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.