سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین کردستانی در رقابت‌های کشوری

۲۲۰ پیشکسوت، فعال ورزشی و دانش‌آموز مدال‌آور مسابقات ورزشی کشوری در کردستان با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم جشن ستارگان ورزش دانش‌آموزی و آئین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات ورزشی کشوری و فعالان حوزه ورزش دانش‌آموزی استان کردستان ظهر امروز در اردوگاه سلیمان خاطرسنندج برگزارشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه، نشاط و تشویق دانش آموزان برای موفقیت در عرصه‌های ورزشی عنوان کردوگفت:امروز ۱۹۰ نفر از برترین‌های ورزشی رشته‌های مختلف دانش آموزی که ۶۶ نفر از آنان موفق به کسب مدال شدند تجلیل شدند.

رشید قربانی افزود:این ورزشکاران موفق شدندبه مدت ۲ سال متوالی این جایگاه را برای خود ثبت کنند.

وی گفت:مایه خرسندی است که علیرغم امکانات کم استان در حوزه ورزش مدارس، اما دانش‌آموزان استان در کشور خوش درخشیده‌اند و در بین استان‌های غرب کشور جایگاه برتر را کسب کرده است.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات مربیان تربیت بدنی مدارس استان افزود: سرانه ورزشی استان نسبت به میانگین کشوری کم است، اما فاکتور‌هایی همچون منابع، امکانات و تجهیزات، نیروی انسانی و برنامه توانسته به پیشرفت دانش‌آموزان در حوزه ورزش منجر شود.

قربانی برگزاری کیفی برنامه‌ها را عامل اصلی پیشرفت خواند و گفت: منابع انسانی علاقمند و توانمند نیز توانسته به موفقیت ورزشی دانش‌آموزان بیانجامد.

قربانی عنوان کرد: بطور نسبی تجهیزات خوبی در چند ماه اخیر وارد مدارس استان شده و قریب به ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیزات هزینه شد که امیدواریم در آینده نیز این امکانات افزایش یابد.

وی اضافه کرد: باید کار تیمی را در پیش گرفت تا همواره بتوانیم شاهد موفقیت دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم باشیم.
 ۱۹۰ نفر از برترین‌های ورزشی رشته‌های مختلف دانش آموزی که ۶۶ نفر از آنان موفق به کسب مدال شدند تجلیل شد.

گفتنی است؛ استان کردستان از جایگاه بیست وهشتم کشوری در سال ۹۲ به رتبه هفتم در سال جاری ارتقا پیداکرده است.

انتهای پیام/م


220 پیشکسوت و دانش‌آموز مدال‌آور مسابقات ورزشی در کردستان تجلیل شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.