در پایین این نمونه اولیه، ما میتوانیم یک ورودی مرکزی هوا و دو صفحه توری که مصرف بیش از حد در طرفین را نشان میدهد را ببینیم. لبههای خارجی از سپر ادامه مییابند و به نظر میرسد یک برش برای صفحه اسکید جلو وجود دارد.
اگر به عقب خودرو نگاهی بیاندازیم، میتوانیم یک کاپوت نسبتاً صاف و گلگیر منحنی و آرکهای چرخ را به وضوح ببینیم. دومی در مقابل دریچههای عمودی قرار دارد که در نزدیکی پایه ستون A واقع شده اند.
در عقب، Defender دارای یک تایر یدکی است که بدون شک کاملا ًدیده خواهد شد. البته، این مسئله بیش از حد مشکلساز نخواهد بود زیرا این مدل باید دوربین عقب و سنسورهای پارک داشته باشد.
علاوه بر تایر عقب، ما میتوانیم یک سپر سنتیتر از آنچه که در مدل پیشین آن استفاده شده را ببینیم.
لندرور نسبت به ساخت Defender نسبتاً ضعیف عمل کرده اما پیش بینی میشود که در سال 2020 آن را بسازد و با یک طراحی جدید و قوی در رویداد Modular Longitudinal Architecture شرکت کند. در اوایل سال جاری، این پلتفرم طراحی شده تا چندین موتور مختلف را با یک مدل تمام الکتریکی تطبیق دهد. این موتورها شامل مدل احتراق داخلی، هیبریدیهای خفیف و چند مورد دیگر است.
بیشتر بخوانید:طراحی بینظیر سری جدید بیامو +تصاویر
انتهای پیام/