سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهت جلوگیری از سودجویی از اتباع خارجی؛

نظارت بر اماکن درمانی استان اردبیل تشدید می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تایید «دلال بازی» در حوزه دارو و درمان اتباع خارجی گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان از اتباع خارجی نظارت بر اماکن درمانی اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل مقصد گردشگران زیادی از کشور آذربایجان است و این امر سبب می‌شود برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد سودجو دستگاه‌های نظارتی با دقت بیشتری در این حوزه عمل کنند.

وی گفت: با توجه به توجیه اقتصادی داشتن و سودآور بودن خرید انواع دارو، اتباع خارجی تمایل بیشتری برای خرید دارو از ایران و به ویژه سطح استان را دارند که این امر زمینه‌ساز بروز مشکلاتی از جمله کمبود دارو شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبی بیان کرد: نیاز است پزشکان با تجویز مناسب و در حد نیاز بیماران از خروج بی رویه دارو جلوگیری کنند.

عتباتی با بیان اینکه متاسفانه دلال بازی در حوزه دارو و درمان اتباع خارجی قابل انکار نیست، افزود: نیاز است پزشکان با نظارت بیشتر بر عوامل و کارکنان مطب‌ها و مراکز تحت نظر خود جلو دلال‌بازی در مراکز درمانی را بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از وجود گزارش‌هایی مبنی بر انتخاب پزشک و آزمایشگاه‌ها و خدمات درمانی توسط دلالان خبر داد و گفت: باید دستگاه‌های مرتبط تمهیداتی را پیش‌بینی کنند تا دست دلالان و سوء استفاده‌کنندگان در این زمینه کوتاه شود.

انتهای پیام/ح

تایید «دلال بازی» در حوزه دارو و درمان اتباع خارجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.