سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات نماینده نائین درباره استعفای نمایندگان اصفهان/ هیچ یک از مسئولان به قول هایی که در مورد آب اصفهان دادند عمل نکردند

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت : هیچ یک مسئولین به قول هایی که در مورد آب اصفهان دادند عمل نکردندو به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفتیم.

 عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت : به دلیل تصویب نکردن و اختصاص ندادن اعتبارات لازم برای طرح آبرسانی استان و زاینده رود نمایندگان به صورت دست جمعی از نمایندگی مجلس استعفا دادند.

وی افزود: آب در استان از وضعیت نامناسبی برخوردار است و متاسفانه در طول چند سال گذشته هیچ یک از مسئولان به قول هایی که در مورد آب اصفهان دادند عمل نکردند و هر روز شاهد کاهش ذخیره آبی در استان هستیم.

وی افزود: امروز اصفهان با بحران بی آبی مواجه است و نمایندگان استان منتظر بودند تا در بودجه سال 98 ، وزارت نیرو اعتبار برای انجام طرح آب رسانی استان اصفهان اختصاص دهد که در کمال ناباوری پس از تصویب طرح ها و بودجه سال 98 ، هیچ گونه اعتباری برای آب رسانی به استان و زاینده روز دیده نشده است.

نماینده نایین و خور و بیابانک بیان نمود: با وجود بحران کمبود آبی، اکثریت نمایندگان استان اصفهان به صورت جمعی در اعتراض به این موضوع اقدام به کناره گیری نمودند چرا که اگر نمایندگان درباره امر مهم آب اصفهان فکری نکنند مردم استان سال های آینده با مشکل کم آبی و بی آبی مواجه خواهند شد. 

انتهای پیام /س

استعفای نمایندگان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
مگه اصفهانم آب داره که واسش انصراف بدن
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
ای بابا .کمتر برنج بکارید بافت سبزی با اون وسعت تو کویر چه معنایی داره ؟ لابد میخواید تو زاینده رود هم قایق رانی و ماهی گیری راه بندازید
بسه دیگه
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
مگه اصفهان آب هم داره که به بی آبی اعتراض میکنن
تا اونجا که من میدونم آب چهارمحال رو دارن میدن به اصفهان
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
مسیر هزاران ساله رودخانه از سرچشمه تا گاوخونی با مرزبندی استانی و قومیت گرایی قابل انکار نیست....
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
خوب پس در جریان باشید که سد زاینده رود در چادگان قرار دارد که جزء اصفهان است وبعد از اونه که آب وارد چهارمحال و بختیاری می شه و بعد دوباره وارد اصفهان می شه