سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل شیراز خبر داد؛

هفته یادبود قربانیان سوانح ترافیکی در شیراز

هفته یادبود قربانیان سوانح ترافیکی ۲۲ آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: برنامه‌های متعددی برای هفته یادبود قربانیان سوانح رانندگی پیش بینی و رویکرد اصلی این برنامه‌ها فرهنگسازی کاهش سوانح ترافیکی تعیین شده است.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ قربانیان تصادفات در بوستان آزادی با حضور خانواده قربانیان، معلولان، متختصصان و مدیران دستگاه‌های متولی، اصلی‌ترین برنامه هفته یاد بود قربانیان سوانح ترافیکی است.

زوربخش با تاکید بر اینکه آموزش فرهنگ ترافیک و ایمن سازی معابر از اهداف مهم برنامه پیشگیری و کاهش تصادفات رانندگی است، افزود: طی هفته یادبود قربانیان سوانح ترافیکی در تئاتر‌های خیابانی و کمپین‌های آموزشی اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از کاهش ۲۳ درصدی تصادفات برون شهری در این کلانشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش و برنامه ریزی انجام شده و تعامل مثبت و سازنده با پلیس راهور توانستیم تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف را در ۷ ماه منتهی به ابتدای آبان امسال و در مقایسه با پارسال را از ۱۳۰ نفر به ۱۰۰ نفر کاهش دهیم.

زوربخش گفت: در برگزاری برنامه‌های این هفته، مدیریت فوریت‌های پزشکی، معاونت فرهنگی شهرداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان زندا‌نها، ستاد دیه، بهزیستی، پلیس راهور و دیگر سازمان‌ها همکاری خواهند داشت.
انتهای پیام/م

یادبود قربانیان حوادث ترافیکی در شیراز برگزار می شود

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.