سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال پرونده ناظم متخلف یکی از مدارس بندرماهشهر به هیات تخلفات خوزستان

رییس آموزش و پرورش بندرماهشهر از ارسال پرونده ناظم متخلف مدرسه ایمان در این شهرستان که اقدام به تنبیه فیزیکی دانش آموز کرده بود به هیات تخلفات آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی دیناروند، رییس آموزش و پرورش بندرماهشهر گفت: ناظم مدرسه پسرانه ابتدایی ایمان این شهرستان چندی پیش یکی از دانش آموزان این مدرسه را تنبیه فیزیکی کرد که گلایه مندی والدین وی را به دنبال داشت.

وی اظهار کرد: متاسفانه با وجود صدور بخشنامه مبنی بر لزوم کنترل خشم و خودداری از تنبیه فیزیکی دانش آموزان، گاهی مواقع، مواردی از تنبیه فیزیکی توسط معلمان مشاهده شده که با آن ها برابر قانون برخورد شده است.

دیناروند اذعان داشت: با وجود اینکه ناظم متخلف اظهار پشیمانی کرده و سعی در جلب رضایت والدین دانش آموز داشته، ولی از مشاهده موارد این چنینی بسیار متاثر شدیم و موارد این چنینی را به هیات تخلف گزارش می کنیم تا از تکرار این قبیل رویدادها جلوگیری شود.

گفتنی است؛ تنبیه یک دانش آموز توسط ناظم مدرسه پسرانه ابتدایی ایمان بندرماهشهر با کمربند، منجر به ملتهب و کبود شدن بخشی از بدن این دانش آموز شده بود.

انتهای پیام/گ

ماجرای تنبیه دانش آموز توسط ناظم مدرسه چیست؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.