سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهاسازی یک قطعه پرنده حمایت شده زنگوله بال در پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل، یک قطعه پرنده مهاجر زنگوله بال را که توسط شکارچیان به دام افتاده بود رهاسازی کردند و به آغوش طبیعت بازگرداندند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم میرزانژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: همچنین یک قطعه عقاب طلایی که در حیاط یکی از خانه های مسکونی کشف شده و تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گردیده بود توسط ماموران یگان شهرستان پارس آباد در زیستگاه خود رهاسازی شد.

وی همچنین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل موفق به دستگیری یک متخلف شکار غیرمجاز دراج شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: ضمن توقیف اسلحه شکاری و لاشه پرنده شکار شده، با تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

میرزانژاد بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در حال گشت زنی و کنترل در مناطق تحت مدیریت و آزاد هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

دراج پرنده ای از خانواده قرقاول ها، پرنده زنگوله بال و عقاب طلایی در فهرست پرندگان حمایت شده ایران قرار دارد و دارای ارزش حفاظتی است.

انتهای پیام/ح

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در پارس آباد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.