سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری چابهار:

مدیران برای حل مشکلات مردم باید تلاش خود را مضاعف کنند

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: مدیران باید چالش های حوزه خود را بررسی و برای رفع آن تلاش مضاعف کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار گفت: مدیران در همه حوزه ها باید چالش های حوزه خود را بررسی و برای رفع آن تلاش مضاعف کنند تا شاهد کاهش مشکلات در شهرستان چابهار باشیم.

وی با اشاره به اینکه حاشیه نشینی، نبود فضای آموزشی و بهداشتی مناسب و بی آبی از جمله مشکلات مردم چابهار است، افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید اقدامات خود را از طریق رسانه ها منتشر کنند و با اصحاب رسانه ارتباطی موثر داشته باشند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار به بازدیدهای سر زده از ادارات این شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه های اداری و نحوه خدمات دهی به مردم بازدیدهای سرزده از ادارات این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین باید نظارت های کافی بر بازار مصرف و عرضه کالا انجام شود تا مردم کمبودی در اقلام ضروری شان احساس نکنند.

بامری با تاکید بر اینکه زیرساخت های گردشگری در چابهار باید توسعه یابد، افزود: شهرستان چابهار با داشتن قابلیت های فراوان در بخش گردشگری نیازمند ارتقا زیر ساخت ها است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در تقویت صنعت گردشگری نقش بسزایی دارد از همین رو باید بسترها برای جذب سرمایه گذار فراهم شود.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار ظرفیت های مهمی از جمله وجود بندر، منطقه آزاد، شیلات، کشاورزی، گردشگری و راهبردی دارد که می تواند در جهت رفع مشکلات مردم بکار گرفته شود.

انتهای پیام/پ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.