سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بیش از ۳ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی از واگذاری بیش از ۳ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی گفت: طی ۸ ماهه سالجاری ۳ هزار و ۶۷۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهر خوی واگذار شده که ۵۹ درصد این انشعاب‌ها مربوط به فاضلاب و ۴۱ درصد مربوط به آب است.

ولیزاده در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۴ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده که ۲۱۲ فقره انشعاب بیشتر از برنامه مصوب زمانبندی بوده است که این امر بیانگر رویکرد آبفای خوی، تشویق مردم به استفاده از شبکه فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی تعداد کل انشعابات فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۱هزار فقره اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۷ درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به واگذاری بیش از یک هزار و ۵۹۸ انشعاب آب در ۸ ماهه سالجاری اظهار داشت: در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال ۹۷ فاصله چندانی نداریم.

مدیرعامل شرکت با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب، گفت: شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.
 
ولیزاده با بیان اینکه نصب انشعاب بدون مجوزشرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می‌شود، ابراز داشت: با متخلفین این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.
 
این مسئول گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
 

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.