سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی:

آموزش نقشی محوری در کنار تمام خدمات به مددجویان دارد/شاهد افزایش سطح رضایتمندی مددجویان از خدمات کمیته امداد بوده ایم

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت:در نیمه نخست امسال بیش از ۴۴ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی از خدمات مختلف فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد افشار نیا معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست امسال ۴۴ هزار و ۸۴۰ خدمت فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه داده است که اردو‌های فرهنگی، دوره‌های آموزشی و هم چنین اردو‌های زیارتی از جمله این خدمات بوده است.

وی تصریح کرد:در میان خدمات ارائه شده ۱۰ هزار و ۹۸۱ نفر از اردوی زیارتی امام رضا (ع) و ۴۰۲ نفر از زیارت حضرت معصومه (س) در قم بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به نقش محوری آموزش به‌عنوان پیوست اصلی در کنار تمام خدمات به مددجویان گفت:خوشبختانه به دنبال آموزش‌های ارائه‌شده به خانواده‌ها است ما شاهد کاهش نواقص و افزایش سطح رضایتمندی مددجویان از خدمات بوده ایم.

افشار نیا با اشاره به استفاده از حضور اساتید برجسته و مجرب است در ارائه خدمات افزود: این نهاد در بالا بردن سطح کلاس‌های آموزشی خود ازظرفیت‌های خوب اساتید در مراکز علمی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سازمان‌های مرتبط استفاده می‌کند.
 
انتهای پیام//م.ص
 

بهره مندی بیش از ۴۴ هزار مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.